Mest ārā nedrīkst!

Man bija neliela problēma, (..), un no tās bija jātiek vaļā. Zinu, ka spēju dabūt domas no kāda tikai darbojoties nepārtraukti. Toreiz man nebija ne skola, ne darbs..bija vasaras sākums, un man bija jāatrod kāda nodarbe.
Nolēmu pārkārtot savu istabu. Pirmais - izjaucu gultu (īsti nesaprotu kādēļ, jo kādu nedēļu gulēju gultas karkasa rāmī (kā tādā zārkā) un uz cietas grīdas), bet lai nu kā - esmu spontānu ideju cienītājs. Šis bija karstais laiks, kad ārā rādīties pa dienu nebija gudrākais lēmums, tādēļ ārā no mājas degunu stūmu tikai pēc astoņiem vakarā, un bieži pat sagaidīju saullēktu, BET ne par to ir šīs stāsts..
Paspējusi izjaukt gultu paralēli meklēju internetā kur nopirkt drēbju skapi, un kur gadījies kur ne - gmailā parādījās darba piedāvājums, un ko es atsaucos un aiznākamajā dienā jau biju iekārtojusies darbā, BET arī ne par to šis stāsts! /smejos/
Izmērīju mēbeles, telpu un uzzīmēju sev istabas plānu. Bīdīju mēbeles pa papīra lapu krustu šķērsu (paralēli strādājot). Ir grūti 4.5x3.5m istabā baigi kaut ko pārbīdīt, ja caur istabas vidu jāatstāj taisna eja uz balkonu. Lai gan izņemot jau bijušo iekārtojumu sabīdīju divus lieliskus plānus. Vienu jau biju gatava realizēt dzīvē, bet man bija jāatbrīvojas no paštaisītā skapja un diviem sekcijas posmiem (lai vietā nopirktu vienu lielu skapi). Šķiet, esmu minimālists (jo katru reizi pārkārtojot drēbjuskapi vismaz 50% aiziet trūcīgajiem, un vietā nekas daudz netiek pirkts, jo mazāk visa kā - jo vieglāk), arī mantas nepatīk, ka ir par daudz, īpaši tās, kas netiek lietotas. Tā nu man pietiktu ar to skapi, BET par to arī ir šis stāsts - man neļāva atbrīvoties no sekcijas posmiem!  Tas nozīmē 2.5x0.7m ir aizbāzti. Tas man nederēja. Lai arī kā biju gatava sarunāt kas apmaina manu sekciju pret brālīša veco sekciju vai aizvest uz laukiem, bet nē! Sekcijas posmus neļāva kustināt "kad dzīvosi savā dzīvoklī - varēsi darīt ko un kā vēlēsies" (tā tik vēl trūka, lai mani manā dzīvoklī kāds komandētu), vienīgais - kur palika "dari savā istabā ko un kā vēlies"?!. Neesmu cilvēks, kas ilgi tur ļaunu prātu, atradīšu risinājumu radušajām situācijām (ja nevari izdzert kolu no pudeles, ielej glāzē..) Teikšu godīgi - samainīju tikai gultas virzienu un plauktu..
..pastrādāju, papelnījos, un ņemot vērā, ka tagad es pērku teju vai visu ko vēlos - iegāju veikalā un nopirku četrstāvīgu plauktu un bāra krēslu. Viena šaize gan' bija - viņi piegādi piedāvāja tikai nākamajā darba dienā, bet es strādāju. Dievinu savu šarmu un runātprasmi, jo mājās braucu ar BMW, kolosāliem basiem (kā teica brāļuks, kura vārda dienu svinējām todien), un jaunām mēbelēm. Tagad man ir kaut kas līdzīgs galdam/bāra letei un es lieliski jūtos sēžot pie sava darbagalda. Datoriņam nekarst dupsītis uz sī plaukta, un man..man ir gandarījums par pirkumu, un kādu izmaiņu istabas izkārtojumā un mēbelētībā..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru