101 in 1001

Murgs ar 101 lietu 1001 dienā. Tik daudzi jau sastādījuši tos sarakstus un sen pilda savus punktus, bet es, es jau kuro gadu strādāju tikai pie izstrādes. Nezinu kā iespējams vispār to sarakstu sastādīt, jo man tiešām tas sagādā grūtības. Es tieku līdz kādām piecdesmit un tad jau vairākas tiek realizētas, līdz ar to tās izsvītrojas un to vietā nāca kāda jauna lieta. Bet tas jau ir mūžīgi līdz tiek, JA TIEK, līdz tā saraksta beigām..sāku domāt, ka šo varētu izmantot tie, kam ir daudz vēlmju un lietu, ko vēlās, līdz ar to sarakstā kādas desmit lietas nāktos domāt ilgāk, bet ne visu. Iespējams, ka šādos gadījumos tiešām izdevīgāk ir kolāža par ko rakstīju iepriekš.
Var jau būt, ka Jūs sasniedzat visu arī bez sarakstiem, neko neaizmirstat un tas notiek samērā ātri, tādēļ katram jau mums ir dota iespēja izvēlēties ko un kā. Kā es saku - "mums vienmēr ir vismaz divas izvēles iespējas"!
madara*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru