muld vienā muldēšanā*


Šodien sanāca dzirdēt pāris puišu un meiteņu sarunas, un teikšu godīgi - cilvēki muld vienā muldēšanā!!! Vīrišķīgās puišu sarunas, un draudzeņu ļarkstēšana ir pilnīgs blefs! Ar kuriem lai sāku?! Ņemsim dāmas..
Pirmām kārtām meitenes aprunā citas meitenes, es nesaprotu kas tā par modi?! Protams, viss sākas ar to, ka kādu nepazīst (X - aprunājamā meitene..), līdz ar to X meitene ir iedomīga un nav draudzīga. Ja meitene patīk puišiem (nedod Dievs A boyfrendam (A - meitene~aprunātāja feat. B;C;..)) - viņa noteikti tiks likta lielo Maitu plauktiņā (vai arī iznīcināmo cilvēku sarakstā). Nu ja vēl viņai ir skaistas bildes albumā vai viņa, piemēram, labi dejo (ir kāds cits jauks talants,..) - MELNAIS SARAKSTS GARANTĒTS!!!
Esmu ļoti daudzām meitenēm melnajā sarakstā, un reizēm tas ir tikai tādēļ, ka viņām pazīstams puisis ir man uzsmaidījis, uzsācis sarunu. Esmu saņēmusi pat no pieaugušām sievietēm tādus tekstus, ka man tiešām paliek kauns, ka sievietes tā mēdz runāt. Es ticu tam, ka jo vecāka sieviete paliek (piemēram, pēc 23 gadiem), jo grūtāk ir noturēt vīrieša uzmanību, viņam nepieciešams pamielot acis. Un mūsu vaina vien ir, ka nespējam noturēt viņus pie sevīm, jo nerūpējamies par savu izskatu un garīgo pasauli. Un ja nespējam sadzīvot ar greizsirdību, kas mūs šausta - arī pašu vaina. 

/tikko atcerējos kāda vīrieša teikto (ārzemnieks ar kuru izrādās krāpu viņu kopīgā bērna māti..) - nav vīrieša, kas nekrāptu savu sievieti! Es ilgi ar viņu diskutēju, jo neticu, ka mans tagadējais tēvs, māsas vīrs vai vectēvs ko tādu ar manām mīļajām ir darījis (protams, mēs arī tam nenoticētu, ja tā arī notiktu), lai arī cik grūti tas bija svešā valodā, bet tomēr tikām pie vienota secinājuma - jā, nav vīrieša, kas nebūtu attiecībās veicis sānsoli. Nav svarīgi - tas bija četrpadsmit gados vai vēl savos četrdesmit sešos..laiks, kad viņi tam pārkāpj pāri ir katram savs. Citi tiek tam pāri, bet uz vecumu atkal atsāk dažādas medības. Tas ir kā dzīvesstils. Un tieši tad manī radās bailes par to, ka es nekad nezināšu izvēles sākumā kāds viņš būs,.. un ļoti daudz kas ir atkarīgs no manis pašas - vai es rūpēšos par sevi un viņu (..)/

Ir cita runa, ja viņš pats nerūpējas par sevi, un viņa aplidotajām nav ne mazākās intereses par viņu, bet mums taču patīkamāk ir ja mūzu otrs cilvēks ir sakopts, ar iekārojamu figūru, asprātīgiem tekstiem un gudru domu (..), tādēļ būtu labi neaizmirst to arī pēc attiecību uzsākšanas un neizveidot rutīnu.. Lai nu kā - atkal novirzījos no galvenās tēmas. Ok, lai nu paliek pirmais punkts par to ka meitenes tiešām ir bezkaunīgas aprunājot citas meitenes. Konkrēti man nav grūti pateikt, ka meitene ir simpātiska, ja viņa tiešām ir, tāpat man tiešām ir prieks skatīties ja kādai ir gādīgs un simpātisks puisis līdzās - man ir prieks par otra laimi. Kādēļ tādi nevar būt visi? Kādēļ ir jābūt zaļiem un kādēļ niez tik ļoti mēle? Esmu dzirdējusi no draugiem arī par sevi pāris brīnumus, un esmu ierindojusies nedraudžigo cilvēku sarakstā - tas ir kādēļ? Jo es smaidot. Man esot iedomīgs smaids. Vēl pateicoties mazajam stilistiņam, kas sēž manī dāmas pēc mana ģērbšanās stila mēļo, ka esmu bagātniece. Kolosāli - iedomīga bagātniece. Man reizēm skaļi gribās pateikt FUCK YOU! Bet visā visumā es atvainojos par rupību, un no otras puses - jo mazāk man pielīdēju, jo labāk - man paliek īstie draugi! :)

Meitenes mēļo par puišiem. Auč. Jo simpātiskāks puisis - jo vairāk jūtu viņam līdzi.. Vai nu Tu esi norakstīts un esi gejs, vai arī brunčumednieks. Neviens smukulīts neesot normāls. Katras draugs ir eņģelītis un ideālais, protams, līdz kaut kas notiek (ptfu ptfu, bet..), un tad jau viņš ir tāds un šitāds, pametis ideālāko meiteni pasaulē, un draudzene vēl piepalīdz ar dažādiem skarbiem izteicieniem, kas sperās no mutes tik vulgāri, pie tam draudzene neapzinās, ka dara pāri draudzenei atzīstot, ka viņa tiešām ir perfektā, jo ziniet, tas traucē. Mēs visi zinām, ka ideālu nav (protams, katrs savai otrai pusītei ir ideāls, un tas tādēļ, ka pieņemam otru tādu kāts viņš ir), līdz ar to tas var beigties ar vecmeitās palikšanu. Un visbiežāk tādas paliek tieši simpātiskākās dāmas, vai arī simpātiskākās ir kopā ar viņu izskatiem atbilstošāko vīrieti, bet patiesībā bez jebkādas emocionālās vai garīgās saites. Esmu šķīrusies divas reizes, pie tam abas man bija ļoti sāpīgas, sākumā tiešām šķiet, ka tas pipiii pametis mani, kur viņš atradīs labāku par mani? Nekur! Tas pāriet un sāku domāt reāli. Es saprotu, ka neesmu ideāla un atzīstu to. Mēģinu atrast sevī kļūdas un nepilnības pie kurām ir jāpiestrādā, lai trešās attiecības būtu pēdējās un laimīgas. Es zinu, ka man būs arī pāris grūtības pieņemot VIŅA niķus, bet arī viņam noteikti būs grūti tikt galā ar kādu manu stiķi. Bet life is like that! Pie tam ir meitenes, kas noliek savus puišus - viņš tāds un šitāds..lalala..bet padomājiet, mīļās - jūs tā nopeļat sevi, jo atvainojiet, bet tieši Jūs esat kopā ar tādu (neveiksminieku, duraku, ākstu,..vai ko vien kura ieminās)..

Un vēl trešā lieta, ko šodien dzirdēju gribot negribot (noperiet mani) - kad vispār tiek citi nolikti zemāk par pašām.. 
- "..es nesaprotu kā vispār tā var?! Tas taču pašsaprotami, ka tas nav normāli.."
- "Nu ne jau visi to saprot. Mums tas ir normāli, bet citi vienkārši tādi ir. Kas viņiem galvā marinējas nezinu,.."
Ouuukey! Sākās. Es patiesībā klausījos un man bija izklaide. Līdzīgi kā realitātes šovā "OKNO" vai vēl kādā..samākslotās sarunas, fake smaidi, fake teksti, fake viss..

/es atmetu niķi staigāt ar austiņām ausīs, lai dzirdētu pasauli, bet sāku domāt, ka atkal klausīšos mūziku, jo tas ko dzirdu ir vienkārši pārsteidzoši un pretīgi!!!/

Un nu pie mīļajiem puišiem..
..iesākumā - beidziet dirst par saviem spēkiem. (oij, atkal rupība - nokaunos) Šodien divi draugi sarunājas, un vienam sakāpis galvā. 
"Es jau varētu būt līderis komandā, vienkārši negribu. Es centos, jo sanāca, tad man pateica, ka esmu līderis, es uzreiz eju prom.." "..mani lūdzās lai nāku atpakaļ, viņi jau neko nevar bez manis. Treneris solīja visu ko, nē, es iešu  prom!" Un vēl visādi teksti kas patiesībā nav bijuši vai ir izpušķoti (un runā, ka meitenes muldot,..) Redziet, mīļie, kad cilvēks melo kustās ausis (tā bija metafora, bet tiešām, kad cilvēks melo to var redzēt, īpaši jau cilvēki psihologi vai sievietes - mātes, tas jau nostrādā kā nezinu kas). Vēl viens tizlums vienmēr domāt, ka ir paši stiprākie - rezultātā ablomīties, laikam, ir kaifs! 

Vīriešiem vēl ir tieksme runāt par sievietēm kā kaut kādām trofejām. Liela daļa vīriešu cīnās par meiteni līdz viņu dabū (un ne vienmēr tas nozīmē fiziskā ziņā, vienkārši ir kopā vai dabū telefona numuru, vienalga,..), un tad meitene ir paspējusi pieķerties šim ķēmam, atver sirdi un paliek vienas.. Šie, laikam, skaitās kolekcionāri.. Bet kas ir smieklīgākais - ir čaļi, kas nemaz konkrēto meiteni pat uzrunājuši nav, bet blefo, ka jau bijuši uz filmu vai vēl ko vairāk (esmu bijusi par upuri šādiem cilvēkiem, un kad man pajautā kādēļ es piekritu ar viņu iet uz kafejnīcu..man ir mute vaļā, jo tādu cilvēku nekad dzīvē neesmu sastapusi! Tāpat kā es reizēm samulstu, kad ar mani uz ielas pēkšņi sāk runāt, jo esam runājuši kādā portālā, vai nāk virsū ar zieiem, jo esam sarunājuši tikšanos un sakritības pēc esmu tur - ziniet ko? - baisi!

Patiesībā vīrieši nav labāki par sievietēm, un sievietes nav labākas par vīriešiem, protams, kā jau vienmēr un visur iederas mans lieliskais teikums, ka NE VISS ATTIECAS UZ VISIEM UN VIENMĒR IR IZŅĒMUMI, ja Tu lasīji un saki, ka tā nedari, ok, pieskaities pie varoņiem, bet ja nodomā, ka Tu tā taču nedari..tad apsveicu, Tu tiešām esi jauks cilvēks.

Patiesībā, manuprāt, mēs vis esam ļoti jauki cilvēki, tikai lieta tāda, ka lielākā daļa no mums visiem ir labiņi tikai pret pazīstamiem cilvēkiem vai draugiem, un domājam, ka pārējiem varam kakāt virsū. Bet tā nav. Mēs dživojam visis viens otram blakus, pasaule ir maza, nerunājot par Latviju, un mēs veidojam sabiedrību, un man tiešām nepatīk skaudīgas acis, melīgas mēles un #$*!&%$ rokas! Mēs paši veidojam pasauli mums apkārt un tas vai tā paliks gaišāka un patīkamāka ir atkarīgs no mums..sāc ar sevi.. 

madara*

4 komentāri:

  1. Tātad... Rakstiešām tā mani iespaidoja, ka vienkārši nenoturējos nepiereģistrēties. :) Sākumā runāsim par labo :) Tiešām malacīte ļoti esi pacentusies 98% piekritu tiešām likās fantastiski viss aprakstīts un tā arī realitātē ir. Bet ir vēl neliels bet par vīriešiem kuri ir tie lielie cūkas. Parunāsim par šo stereotipu es nesen lasīju vienā vietējā žurnālā te uk ``Nuts`` rakstu par sievietēm un vīriešiem. Šajā rakstā bija aprasktīts ļoti interesants daudz kas. Piemēram tas ka kādreiz sievietei nebija nekādu tiesību tikai un vienīgi vīrietis bija ģimenes galva, bet vēlāk cilvēka saprātam augot tas vis beidzās kļuva attiecībās vienlīdzigi, bet vīrietis tāpat bija pieradis pie visa un turpināja krāpt sievieti, bet sieviete turināja būt uzticīga vīrietim (kā jau refleks) bet mūsdienās tas ir mainījies. :) Zināji ka šobrīd 75% laulību tiek pārtrauktas tikai dēļ sieviešu sānsoļu pastaigām? Un tikai 10% ka vīrietis ir aizgājis pa kreisi? Un 15% citu iemeslu dēļ. Tas viss ir tik neticami es zinu. :O bet šajā rakstā bija vēl sīkāk aprakstīts kapēc vīrieši tik un tā ir maitas... Šeit es tev paskaidrošu ar piemēru ja mēs ar tevi esam kopā (nesaku ka tu tā rīkotos tālāk aprakstītajā situācījā) un tu viec sānsoli mūsu attiecībās vienīgais cilvēks, kurš tev kautko pārmetīs būšu tikai un vienīgi es varbūt vēl tev draudzenes bet to ka viņas teiks tev to acīs ir ļoti maza iespēja, bet tajā paša laikā ja es veikšu sānsoli man uzbruksi tu tava māte tavi draugi kaimiņi un vēl visi pārejie jo sievietei piemīt pasaules centra sindroms kurš ir daudz isteiktāks kā vīrietim. Jo nejau velti ir šis teiciens : ``Sievietes spēks slēpjas viņas spējā izlikties vājai``
    Bet Maduc kā jau minēji iepriekš tekstā vienmēr ir izņēmumi. :)
    Prieks bija lasīt

    P.s piedod par areizraktības kļūdām.

    AtbildētDzēst
  2. Foršs raksts. Es tevi daļēji saprotu, es līdzīgi domāju - daļēji, tas tāpēc, ka esmu neesmu sieviete.

    Es tev lielākoties piekrītu, dzīvē esmu sastapies ar tādiem tipiem, lielākoties vīrieša dzimuma pārstāvjiem, par sievietēm īsti nezinu kādu jums tur savā starpā konflikti. Bet es uzskatu, ka visus cilvēkus nevajadzētu bāzt vienā maisā, tie tomēr ir jaiepazīst un tad var šķirot ;)

    Man ir vēl ko teikt, bet esmu ļoti saguris, kad piecelšos pielikšu vēl savu viedokli klāt.

    AtbildētDzēst
  3. :D es tev iesaku uztvert to visu daudz vieglāk.. :D

    bet jā, piekrītu jau iepriekšējiem komentāriem - labs blogs.. patīkami dzirdēt tavas domas, jo līdzinās manējām! :)

    man patīk leilīties (kā jau vairumam puišu, lai vien varētu celt savu ego un savu reputāciju citu acīs, kas dod attiecīgu citus bonusus visai dzīvei), bet es vnk nespēju melot.. (savādāk ir joka pēc, vai varbūt vēl kādā izņēmumā) es nespēju stāstīt bullshitu, jo tā, ja sapratīs, ka nesaku taisnību, tad jau cilvēku norok.. vai nu mutiski.. vai zemapziņā.

    bet visefektīvāk ir nelielīties un neaprunāt citus.

    nelielīties - redzēs paši ko tu dari un sasniedz.. un to arī vērtēs labāk un atcerēsies.

    neaprunāt citus - sāks kritizēt/aprunāt tevi..

    AtbildētDzēst
  4. Sirds bija pilna un sprāga ārā dusmas..kurš gan raksta par pareiziem cilvēkiem, pareizajiem izņēmumiem un to, kas ir normāls un ikdienišķs?! :P
    __________________________________________
    Es nezinu kur atrasti Pitjaw statistika, jāām, un arī nezinu kas notiek ar laulību šķiršanām, neesmu informēta, kā arī mani īpaši neiepriecina šķīblaidēji :D bet nu jā..
    ..kā BennyBenassi remiksā (kas ir seriālam 24) - LIFE~SUCKS - ONE WORD! :DDD

    AtbildētDzēst