pirmais lūzums*

Re kā..iebraucu pie māsas. Diena tika pavadīta jauki, vienīgi tas karstumiņš baigais (man patīk!), un pavadīju laiku ar krustdēliņu. Bet tad, kad dzīvojāmies pa virtuvi un taisījām pusdienas, mazais ar māsu izskatījās tik kolosāli, ka lecu kājās un lidoju uz istabu pēc canon..un pa ceļam kreisajai kājai trāpījās stendere.. BAM! Ļoti sāpēja, šķita, ka paģībšu, un tā es no kādiem 16:00 līdz 23:00 dzīvoju ar sāpēm. Devos mājās un māsas vīrs teica lai ja kas - zvanu ātrajiem. Hmm, nu nez', sāp ta' ļoti un paiet grūti, bet nedomāju, ka kaut kas nopietns. Tā nu gari nerunājot (te un tagad) - draugs mani pierunāja (vai pareizāk sakot - aizrāva ar auto) uz Gaiļezeru. PALDIES viņam, jo es jau nekad nesaņemtos lūgt palīdzību..
Tur darbinieki ir fantastiski laipni, pieņēma mani (lai gan ja man nebūtu bijis līdzi personu apliecinošs dokumens..nu tur kur redzams personas kods - es varētu braukt tam pakaļ - pofig uz kurieni!) Es domāju, ka visi par mani smiesies, jo atnācu ar sāpošu kāju..man uztaisīja fočenītes kājiņai un izrādās - KREISĀS PĒDAS III PROKSIMALAS FALANGAS SLĪPS LŪZUMS AR MINIMĀLU DISLOKĀCIJU - tad manu beigto dislocēto pirkstu piedabūt vajadzēja pie pareizā.. Beigu beigās ap manu kāju bija 7 ārsti (ok, viena bija māsiņa kaut kāda (kā viņi teica - analīziste, nee, nu karoč jā..... :D ), visi ap vienu manu lauztu pirkstiņu. Vispār tur tas viens, iespējams bija praktikants (lai gan gados pavecs), bet pārējie - ķirurgs, traumotologs, ortopēds utt.. Lai nu kā - kopīgi viens otru konsultējot viņi cieši, cieši sadabūja ar plāksterlentu kopā pirkstiņus, un aizsūtīja atkal fočēties (lai zinātu vai pareizi tur kauliņi i' kopā.). Un tad nu izrādās staigāšu ar ģipsi, oi, tpfu, apsēju vismaz divas nedēļas, un sāpēs vēl vismaz kādas piecas dienas..
..varētu kāds mani pažēlot. Vienīgais - tagad nesaprotu - uz dabu man 6dien un 7dien doties? - šķiet, ka sataisīšu šaizi kājiņas pirkstiņam, tomēr 13h uz kājām divas dienas pēc kārtas.. (think)
Lai nu kā - vēlos vienkārši pateikt - nebaidieties no ārstiem, viņi ir kolosāli, un nebaidieties no palīdzības, jo šodien tā tika sniegta man vairākkārt.
Paldies arī Dievam..
Sargiet savus kaulus..mans pirmais lūzums, un ceru, ka arī pēdējais! :)
madara*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru